פניה מהירה - השאירו פרטים ונחזור אליכם בנושא זה בהקדם!

 חדר כספות אוטומטי

חברת ר.א.מ. כספות בע"מ מתמחה בבנייה והקמת חדרי כספות אוטומטיים ברמת מיגון מהמובילות בעולם. כמו כן אנו משווקים את הקונצרן הענק "Gunnebo" ואת חברת  "ChubbSafes". 

עיקר ההתמחות שלנו היא בהקמה, תכנון, בנייה ותפעול חדרי כספות אוטומטיים. אנו בונים חדרי כספות אוטומטיים מכול סוג, בכול גודל ובהתאמה אישית. צוות מקצועי שכולל אנשי מקצוע, מהנדסים ומומחים בתחום יתנו לכם את הפתרון המושלם ביותר עבורכם.

אנחנו בחברת "ר.א.מ. כספות" הבנו את הצורך של תכנון ובניית חדרי כספות , צורך ודרישה שצברו תאוצה עם התפתחות הטכנולוגיה והשתלטות האוטומציה על העולם.

התפתחות הטכנולוגיה והמעבר לעידן הדיגיטאלי חייבה אותנו ואת מיטב מומחי החברה לצאת עם פתרון חדש, פיתרון איכותי שין מצד אחד הגנה על היקר לנו ומצד שני שיעמוד בקו אחד עם הטכנולוגיה המתקדמת בצעדי ענק.

הפתרון מן הטבע הוא חדרי כספות אוטומטיים.

חדר כספות אוטומטי הינו הפתרון מושלם לשמירה על התכשיטים, היהלומים ואפילו מסמכים חשובים ללא חשש שיהיו מעורבים בעת ההפקדה גורמים נוספים, למעשה רמת הדיסקרטיות והחשיות עולה בעשרות מונים.

חדר כספות אוטומטי הינו חדר כספות לכול דבר ועניין אולם נבדל בדבר אחד משמעותי, מעבר להיותו בעל בעל דפנות משוריינות ודלת משוריינת שבו מותקנות כספות קטנות לשימוש הלקוחות הגישה אל התכולה שכוללת הפקדת חפצים או לקיחתם מתבצעת ללא גישה ישירה, כלומר ניתן למקם את הכספות במקום אחר, רחוק מעין אדם ומהגישה אליו ובעזרת מערכת אלקטרונית שהיא משוכללת ושמבצעת את כול הבדיקות המחמירות לזיהוי הבעלות על הכספת, מניידת אותה אל הלקוח.  

חדר כספות אוטומטיים נבנו במטרה להגן על רכוש בעל ערכים גבוהים, כגון מטילי זהב, יהלומים ומשמש ככספות אישיות ללקוחות.

 


 

 היתרונות של חדר כספות אוטומטי:

חדרי כספות נועדו לתת לנו מענה מקצועי, איכותי וברמת מיגון גבוהה לאחסון החמידים שלנו. עד לא מזמן היו עושים זאת בבנקים. העידן האינטרנטי וההתפתחות המואצת של הטכנולוגיה יצרו שינויים רבים כמעט בכול דבר, במיוחד בעולם הכספות. על מנת לעמוד בקצב אנחנו בחברת  ר.א.מ. כספות בע"מ קראנו את המפה מבעוד מועד, וכאשר רבים אחרים עדיין מדשדשים בין ייבוא כספות מהמזרח לבין ייצור כספות על במת יצור ישנה, אנחנו מתווים את הדרך בייצור, התקנה, תחזוקה ובנייה של חדרי כספות אוטומטיים.

לחדרים אלו יתרונות רבים מהיבטים שונים, יתרונות לבעלי החדרים ויתרונות למשתמשי הקצה - הלקוחות. מבין היתרונות אנו מגלים כי חדר כספות אוטומטי לא חייב להיות מאוייש על ידי אדם, הזמינות למשתמש גבוהה יותר, ולמפעילים השטח הנדרש קטן יותר. אלו רק חלק קטן מהיתרונות הרבים שיש לחדרי כספות אוטומטיים אולם היתרון הגדול מכולם הוא העלויות!, החיסכון לאורך זמן בעליות הינו משמעותי מאוד.

 

 חזרה למעלה ↑


 היתרונות שיש לבנק עם חדר כספות אוטומטי:

חדר כספות אוטומטי לרוב יהיה בשימוש הבנקים או אצל מפעילים פרטיים. יש יתרונות רבים להפעלת חדר כספות אוטומטי והן לפניכם:

  • ניתן לקבל שירות מסביב לשעון - 365/27/7
  • מקסימום שימוש במינימום ניצול שטח
  • רמת מיגון ואבטחה גבוהים ביותר
  • שיפור השירותיות והשירותים שניתנים ללקוחות הקצה (שדרוג לקוחות קיימים / יצירת לקוחות חדשים)
  • שטח אחסון הכספות אינו נגיש ללקוחות כלל
  • חיסכון בכוח אדם
  • שו"ב בזמן אמת כולל דוחות ונתונים סטטיסטיים
  • מאוד קל לשינוע (במקרים של מעבר בין סניפי בנק שונים)
  • ועוד...

 

חזרה למעלה ↑


 היתרונות שיש ללקוח הסופי בבנק עם חדר כספות אוטומטי:

חברת ר.א.מ. כספות דוגלת בראש ובראשונה באיכות ללא פשרות, תוך מחשבה מעמיקה על לקוחות הקצה ואלו היתרונות שיש להם:

  • זמינות, נגישות סביב השעון 356/24/07
  • נוחות מרבית
  • רמת אבטחה וביטחון מהגבוהות שקיימות
  • הגנה בפני אש
  • עלויות נמוכות

חזרה למעלה ↑


 

  התאימות ודרישות להתקנה של חדרי אוצר אוטומטיים:

אחת הסוגיות שעולות כאשר שוקלים בניית חדר כספות אוטומטי או אם כבר יש לכם חדר כספות רגיל היא העלויות, התאימות ומה בעצם נדרש עבור כך. ראשית כול חשוב לציין כי אם אתם בעלי חדר כספות קיים, רגיל וסטנדרטי ניתן להסב אותו לחדר כספות אוטומטי.

התקנת המכלולים כוללת פתח שירות, זה למעשה הפתח שאליו מגיע לקוח הקצה עלמנת להפקיד או להוציא מהכספת את חפציו.

עמדה עילית היא עם פתח שירות עילי ( אם ההתקנה מתבצעת במרתף זו תהיה בחירה ראויה) לחילופין אם חדר הכספות הוא על פני הקרקע יתכן כי תבחרו פתח גישה צידי, בכול מקרה תמיד תוכלו ליצור 2 פתחי שירות במקביל על מנת לאפשר נוחות גישה טובה יותר ללקוחות שלכם. לפניכם סקיצה הממחישה את מבנה חדר כספות אוטומטי:

 

חזרה למעלה ↑


 

 הניהול של חדר כספות אוטומטי:

אחת הבעיות בניהול חדר כספות היא שיש צורך במעקב מלא על המשתמש והשיוך שלו לאותה מגרת כספת. הבעייתיות באה לידי ביטוי בעובדה שיש כול הזמן חשיפה וקשר בין הלקוח לכספות אחרות נוספות שאינם שייכות לו. ניהול חדר כספות אוטומטי מתבצע על ידי מערכות ממוחשבות מתוחכמות ( מטעמי בטיחות לא נפרט מעבר לכך כאן ), המערכות בעצם עובדות בכמה שלבים:

שלב הזיהוי - זיהוי הלקוח כמורשה גישה באופן כללי

שלב האימות - אימות שאכן יש לו כספת המקום

שלב ההנגשה - כאן למעשה הטכנולוגיה באה לידי ביטוי בכול תפארתה, אותה תיבה ספציפית ייעודית ששייכת אך ורק לאותו לקוח מגיעה עד אליו, אין ללקוח צורך לגשת לבד או להיות ליד כספות אחרות. הפרטיות מושלמת והאבטחה גבוהה.

לבעלי חדר כספות אוטומטי יש אפשרויות ניהול נרחבות שכוללות בקרה על פעילות הכספות, כמה מהן פנויות וכמה תפוסות, בקרה על כמות הלקוחות לצורכי שיווק ועוד. ברגע שיש את היכולת לבקר את הפעילות בעצם יש את היכולת לנהל אותו כראוי.

 

חזרה למעלה ↑


לצפייה בגלריית תמונות לדוגמה לחצו כאן