רוצים לשכור כספת לאירוע? פנו אלינו עכשיו!

השכרת כספות לאירועים בבית בתקופת הקורונה

העולם שלנו ללא ספק השתנה מקצה לקצה בעידן מגיפת הקורונה. ההשלכות של המגיפה הן לשנים רבות קדימה. ההשפעה של מגיפת הקורונה נוגעת בכולם, לא משנה מה העיסוק שלו, מה גילו או באיזה אזור בעולם הוא חי. הקורונה שינתה את חיינו. אחד הדברים שבאו לידי ביטוי בצורה בולטת במיוחד הוא נושא ההתקהלויות בכלל והאירועים בפרט. אם אנחנו העם הישראלי היינו רגילים לערוך חתונות פאר או בר מצווה עתירת משתתפים הרי שההגבלות שחלות עלינו מביאות אותנו לחשב מסלול מחדש ועם זאת להקים אירועים בסטנדרטים "קצת" שונים ממה שאנו רגילים. האולמות והמועדונים הוחלפו בפארקים, שדות ואפילו בחצר הביתית למי שיש אחת כזו. השכרת כספות לאירועים הפכה להיות דבר שבשגרה, הרי אנו רגילים לקבל מעטפות מתנה לאירוע שברוב המקרים מכילות צ'קים או מזומנים. מעטפות אלו צריכות להישמר מפני גניבה. הדרך הטובה ביותר היא ללא ספק כספות לאירועים המאופיינת על ידי חריץ להשחלת המעטפות. השכרת כספות לאירועים הפכה להיות מצרך נדרש במיוחד למי שרוצה לערוך אירוע פרטי ואין לו כספת משלו. היתרון של השכרת כספות לאירועים הוא שמצד אחד יש לכם מענה לשמירה על המתנות שאתם מקבלים ומצד שני אתם לא חייבים לרכוש כספת לאירועים אלה להשתמש ולהחזיר בתום האירוע.

 

השכרת כספות לאירועים לכולם

אם בעבר היחסית לא רחוק השכרת כספות לאירועים הייתה מיועדת למארגני אירועים, בעלי אולמות או מועדונים הרי שהעידן החדש בו אירועים נערכים בחצר הבית הביא את הצורך בפתרון של השכרת כספות לאירועים. ולכן חשוב לדעת ולהכיר כי קיימת אפשרות לפנות אלינו אל ר.א.מ כספות בע"מ לשכור כספת לאירוע. לא משנה איזה אירוע יש לכם דעו כי אנחנו ערוכים עבורכם מבחינת השכרת כספות לאירועים בכל גודל ומידה, תוכלו להגיע אלינו ולקבל את הכספת או לחילופין נוכל לספק אותה אליכם. הכספות שלנו כוללות חריץ להשחלת מעטפות, קוד ומפתח. עם הכספות לאירועים שלנו תוכלו להיות בטוחים כי המעטפות והמתנות שלכם שמורים היטב ללא חשש מגניבה. 

 

החלטתם לבצע השכרת כספות לאירועים, מה התהליך?

ראשית כל מזל טוב, אם בחרתם לערוך את האירוע במקום שאין בו כספת כדוגמת אולם או מועדון אמרנו שתמיד תוכלו לשכור כספת. השכרת כספות לאירועים מתבצעת בצורה קלה ופשוטה, אתם מצלצלים או שולחים לנו הודעה, נציג שלנו יחזור אליכם. תוכלו לאסוף את הכספת מאולם התצוגה שלנו או שאנו נוביל אותה אליכם. בתום האירוע הכספת תחזור אלינו. את תפעול הכספת במהלך האירוע אתם הלקוחות תעשו בעצמכם. יש לנו מגוון גדול של כספות להשכרה בהתאמה לכל צורך, עליכם לוודא כי אתם יודעים להפעיל, לפתוח, לסגור וכל פעולה נוספת הקשורה לכספת.